lørdag den 18. januar 2014

Så går jeg i luften ........

.... Med min nye hjemmeside om mine malerier  !!!


Jeg synes jeg har fået lavet en god side og håber  den vil blive godt modtaget.



Jeg har lavet et lille åbningsevent til siden.....


I øverste højre hjørne af siden er det mulighed for at give siden er Facebook-like.

Når dette tal lander på 100 - eller når jeg har solgt det første maleri via hjemmesiden
udtrækker jeg én som har haft lyst til at vinde et af to små malerier...

Man tilmelder sig lodtrækningen ved at skrive: "Jeg er med" enten under annonceringen af hjemmesiden på min facebookprofil : https://www.facebook.com/merete.poulsen.54
eller hvis man ikke er er på facebook så i en kommentar til dette indlæg (det er ikke nødvendigt at skrive begge steder)
Hvis jeg ikke kender din adresse så skriv lige en personlig kommentar til mig i kommentarfeltet til venstre, så jeg kan få fat på dig hvis du er den heldige vinder ;)

Vinderen kan vælge et af to billeder som jeg så afleverer eller sender med posten :)

(Desværre er deltagelse kun muligt med adresse i Danmark)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar